Friday, September 07, 2012

terima kasih abe!

"Lan,kalaulah abg x pernah join usrah dulu,abg x tahu ler siapa yang abg sedang bonceng di belakang motor abg ne.mungkin abg sedang bawa anak perempuan orang bukan mahram pegi keluar dating2.."
begitu katanya abe Sero,naqib pertamaku ketika kami menaiki motor honda ex5nya melewati selekoh berhampiran blok L20,Kolej 4 menuju kedai makan Student Corner untuk iftar puasa sunat hari Isnin.aku hanya mengangguk2 mengiyakan di belakang walaupun aku tau dia x nampak.kah3.tapi,itulah kata2nya yang paling melekat di hard disk kepalaku.

dia org "senyum sokmo",dan aku org "bole bah kalau kau!",tapi dalam usrah,kami "senyum sokmo bah!"





bukan abe Sero 1 org jak yang aku pernah ber'osem circle" together-gether,tapi ada lagi bro,akhi,abg,ches yang lainnya.semua ada style sendiri.ada yang bergaya seperti Ultraman,ada yang seperti Kluangman,dan ada juga seperti Satria Baja Hitam.semua super2 belaka.

arigato abe2 semua karena jadikan aku power rangers.whoa!

No comments:

Post a Comment